Tv4 om tio minuter och sockor som passar en gipsad fot

Jag hade ju som sagt ett mål när jag startade den här bloggen. Och det var att bli större och få fler läsare än Kissie och Blondinbella.

Update, då jag som högst haft 17 läsare går det lite dåligt på den fronten. Men det är inte illa det heller, så inga tårar här inte.

Dessutom har jag kommit på en ny affärsidé som jag tror kan gå hem. Jag ska börja sticka sockor som passar en gipsad fot. Tänkte att jag kunde sticka sockor i alla möjliga olika färger och sen döpa varumärket till "Pokerface". Det gäller bara att sprida ryktet. Börja dela ut reklamblad på tunnelbanan, sätta upp planscher på stan och sen sälja mina sockor via min blogg. Jag tror att det kan gå hem. Vad tror ni?

Nej, snart börjar "I en annan del av Köping" och det kan jag inte missa. Senare ikväll blir det nog till att skissa över färg och design för mina sockor. Jag måste erkänna att jag blev lite inspirerad efter att ha sett "Project Runway"
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Emma! Din blogg är jättebra nu när du har fixat den lite:) Du skriver jättebra tkr jag. Hoppas allt är bra med dig!



Kram Linda

2010-01-25 @ 19:54:24
Postat av: Kung Louie

Hahahah! Vilken idé! Skynda dig så har du din kollektion ute till nästa vinter då det antagligen kommer sälja som smör ;)

2010-01-25 @ 23:40:39
URL: http://louisemases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0