Sista sprutan är tagen och ikväll blir det Paradise Hotel tillsammans med Jessica

Nu är det äntligen över. I tio dagar i rad har jag varje kväll varit tvungen att ge mig själv en spruta i magen. Egentligen är sprutan inte alls stor, men storleken har ingen betydelse! Varje gång har det kännts lika obehagligt och konstigt. Att sticka sig själv är ju inget jag är van vid och hoppas att jag aldrig kommer behöva bli van vid. Jag säger bara det, vilken himla tur att jag lyckades bli av med min spruträdsla för nåt år sen, hur hade det här annars slutat? Bort med alla sprutor! Nu är jag sprutfri och det känns bra.

Snart kommer Jessica förbi och det har blivit en vana att vi ser på Paradise Hotel tillsammans. Igår hade jag visst missat jättemycket intriger och annat viktigt, så det återstår väl att vad jag kan ha gått miste om.

Pratade med min kära mamma och syster i telefonen tidigare. Dom två ska på spinning ikväll. Så himla kul! Jag å andra sidan ringde idag till SATS och frös mitt kort. Det känns inte lika kul. Ibland finns det inget bättre än att bli sådär jättesvettig, känna sig helt slut och ändå vara fylld av ett lyckorus. Men, jag får vänta ett tag till och tills dess får jag nöja mig med att förbättra mina grymma skills på kryckor. Det är mer anstängande än vad många kanske tror =)


Är inte detta den bästa träningslåten så säg:


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad är det för sprutor som du har tagit????



Kram

2010-01-27 @ 19:21:20
URL: http://www.skorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Blodförtunnande sprutor så att jag inte ska få blodproppar i benet. Men nu är jag klar med dom, så himla skönt =)

2010-01-28 @ 01:46:48
URL: http://emmaryve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0