Lördag förmiddag med gänget i "En annan del av Köping"

Finns det några mer underbara människor än dom i "En annan del av Köping"? Jag tror inte det. Jag sitter och skrattar för mig själv. Åt Tobbe (han är min nya idol) som alltid ser full i fan ut och som ständigt är på jakt efter kaffe. Jag avundas Linda och Mats som hittat kärleken och Micke, som modigt nog alltid håller tal. Att de flesta inte förstår vad han säger bryr han sig inte om. Vill han hålla tal, håller han tal. Så enkelt är det. Oavsett om livet för gänget många gånger kan vara tufft kan jag inte låta bli att helt fyllas av en "må bra-känsla". Ge mig mer sånt =)

Igår var både Jessica och Madde förbi hemma hos mig, mycket trevligt. Det blev en omgång Marioparty och oj vilka minnen det spelet väcker. Grafiken är inte den bästa och speciellt avancerat kan jag inte påstå att det är, men ändå så roligt! 

Jag vill ut på promenad. Vädret är inte det bästa och det är ruggigt och grått. Men ändå, bara gå runt och strosa omkring. Åhh Wonderful! Men jag får inte gå ut på grund av min operation. Jag ser människor som utan några som helst problem vandrar förbi utanför mitt fönster, gaaah. Frustration! Jag antar att jag än så länge får nöja mig med att ha fönstret öppet på vid gavel. På så sätt får jag lite frisk luft, även om det blir svinkallt här inne. Lägenheten är städad och senare idag kommer Jessica tillbaka för att hjälpa mig med att designa min blogg. Att det kan vara så svårt med att få det snyggt. Internetkoder hit och dit. Jag blir förvirrad.

Just det, jag är så taggad på att antingen åka till Arvika eller Peace n Love i sommar. Jag vill, jag vill jag vill! Nån annan som ska dit?

I huvudet på Emma:

Hur ska jag kunna veta vad jag känner när jag inte ens kan skilja på vilka känslor som är äkta eller oäkta?


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0