Hem till Hässelby

Det är så vackert ute med all snö. Jag skulle vilja gå ut, rulla lite snöbollar och njuta av att vintern fortfarande håller i sig. Iallafall om jag inte haft kryckor. Nu är jag bara lite fundersam hur jag ska lyckas gå ut utan att få massa snö på min gipsade fot. För som vanligt ligger drivor med snö utanför dörren. Och jag ska ut, för jag ska hem till Hässelby idag. Hem till mamma och syster, pappa är i utlandet och jobbar. Det ska bli skönt med lite miljöombyte, för hur fint och mysigt det än är här hemma blir det efter ett tag långsamt att räkna alla mina hål i väggen och klaga på att en av mina hyllor är på väg att rasa ner. Vart finns alla snickare när dom behövs?

Riktigt kul att ha Sofie, Mickis och Lollo på besök igår. Som vanligt blev det en hel del kackel och skratt. Jag tycker om er tjejer! Eric kom också över och självklart blev det en Mariokart-turnering och jag tror att han blev lite överraskad att jag hade blivit så grym på att spela.

Nu idag kommer Nellie och Linda och håller mig sällskap. Trevligt =)

Lägger upp lite bilder från ett vintrigt Orsa

I huvudet på Emma:
Tror jag på ödet? Eller är det bara en slump?



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Finfina bilder kära syster!

2010-01-29 @ 20:32:01
URL: http://lindarywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0