Tänkte att jag skulle baka...

Det är konstigt vad man kan få cravings efter saker och ting. Vara så sugen på nåt att man inte kan tänka på annat.  För det mesta brukar det vara choklad som gäller för mig, men inte idag. Idag blev jag sådär toksugen på havreflarn. Gott och enkelt att baka. Jomen visst. Mina havreflarn var varken lättbakade eller goda. Jag föreställde mig krispiga, gyllenbruna och runda kakor. Tänkte att jag skulle ta en tillsammans med lite kaffe. Men istället blev det sega klumpar. Föröker jag bryta dem, funkar det inte. Kakorna blev inte alls som jag trodde. Får jag oväntat besök har jag kakor att bjuda på nu iallafall. Men en sak är säkert, jag äter dom inte ;)

Kommentarer
Postat av: LINDA

Haha, okej. Då vet jag att jag ALDRIG ska äta kakor hos dig, vill inte ha sådana kakor!:P



2010-02-16 @ 20:12:01
URL: http://lindarywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0