Kings & Queens

Uppsala, Umeå, Lund, Göteborg, Linköping eller Gävle. Vem vet? Inte jag. Men nåt blir det. Behöver jag veta? Nu?  

Musik, toner, melodier. Det sista jag hör innan jag somnar, det första jag hör när jag vaknar. Jag drömmer mig bort.

Bara för att den ger mig en galen må bra känsla. Jag står högst upp på ett berg. Det enda som hörs är mina egna andetag.  Jag blickar ut över en vy med berstoppar och långt, långt där borta skymtar horisonten.
Jag skruvar upp volymen och njuter, drömmer mig bort...



Kommentarer
Postat av: R I T A

Bra låt och rolig video! :)

Svar: det du skrev om vänskap är så sant så. Man ska ta hand om sina vänner ^^

Allt bra med dig?

2010-02-09 @ 18:05:38
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: livsstilar.se

hej ny blogg tävling att vinna 6000kr hos nelly.com

besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-09 @ 20:11:03
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0